Lyckad dag!

Riktigt nöjd med dagen idag. Min käre vän Moa sa att det veckorna hon jobbade, det var det tagarna hon tog tag i mest, och gjorde så mycket som möjligt för att inte bara slösa bort dagen för att du jobbat en del av den. Detta kunde jag relatera till så sjukt mycket nu, märkte av direkt hur man bara ville hålla igång, och planera hela veckan. Kanske för att man nu kommer tillbaks i rutiner och känner att man kan göra/gör något vettigt av dagarna! 
Idag så hann jag med efter att ha jobbat till 4. Övningsköra med pappa en timme, äta i lugn och ro med familjen. Ta mig ut till Haverdals golfklubb och spendera större del av kvällen där. Sedan ut en runda och promenixa och springa lite och sedan ta en härlig välförtjänt dusch. Packa ihop mat och lite så inför imorgon. OCH även sitta här vid TVn i mitt vardagsrum och bara landa efter dagen. Helt underbart säger jag bara! 
Och alldeles strax drar det iväg till sovrummet för en god natts sömn. 
Godnatt världen🌍🌟
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0