Dag 3 @golfveckan

Nästa sista kurs dagen. Hade massa korta pass idag, först repetition och till sist började vi med pitch-och bunkerslag. Det har lossnat riktigt mycket för mig idag, fick mycket beröm vilket stärker mig med. Nådde till och med 104meters markeringen på driveranchen vilket var riktigt kul, svingen börjar komma lite mer naturligt nu och har fått in en ännu bättre teknik. S K I T K U L. Imorgon är det the final så I guess vi ska bli lite smått förhörda så han ser att det fastnat och så. Sista teorin, och så ska vi även bli filmade, förmodligen på svingen för att se visuellt hur vi står och agearar sedan kan vi förbättra oss utifrån det. 
Kommer bli lite uppföljningskurser under året, gratis vilket är fantaskiskt bra. Så det blir för mig och mamma att gå på dom, sedan ska vi åka ut och träna några gånger i veckan, och ge oss ut minst en gång i veckan gemensamt i familjen och träna och gå faderrundor för att nå handikapp 54, och sedan ner till ett officielt på 36. T A G G A D. 
 
Annars idag har jag sovit mestadels av eftermiddagen, tills vi vid 5 stack ut till tylösand med Linnéa. Där käkade vi, myste och badade. Spelade minigolf efter det, sedan softade jag och lenne bara här hemma och fightades med luddis lite med innan hon åkte hem vid 11. Hoppade in i duschen, läste min älskade fifty shades of Grey och drack mitt gröna te. Nu ligger jag i sängen och ska strax sova. 
Godnatt finisar
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0