Torsdag den sjunde augusti.

Tjabba Tjena Hallå👋
Idag har jag jobbat, varit en tröttis dag för både personal och barn. Slutade tidigare för tog ingen rast. Sedan kom man hem till broshan och hans family, jäklar vad stora barnen hade blivit. Mina pluttisar. Sedan va det hej å iväj till träning. Var en uppföljningskurs idag som vi var på. Gick super bra. Kom hem, fixade mig för sängen redan vid 8, men blev avbruten av en liten favorit som tittade in. Moa! Hon har varit hos mig och gick precis, pratat en massa har vi! Ska försöka sova nu, sov så himla dåligt inatt!! uschusch. 
Imorgon kommer min bae hit, ska mysa och fira 8 månader lite smått, hihi. Sedan kommer hans föräldrar hit på lördag och ska äta. Ska bli kul att dom lär känna varandra med🙈
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0