Prove me wrong and I'll belive you darling.

HalliHallå
Imorgon är det sista jobbdagen minsann. 3 veckor har gått fort faktiskt! Kanske för att vi hoppat runt lite bland ställen och sen så har jag trivts väldigt bra med! Så imorgon blir det el finalé. 
Efter jobbet ska jag träffa Linnéa, sen ska vi hem till henne och käka pizza med massor, myselipys. Blir att sova över hos mig, sedan ska jag till Danmark med familjen och sacki på lördag. Vi ska till Bakken, i Köpenhamn! På söndag ska jag och Linnéa fixa gelé-naglar, åhh längtar sååå😍 Hade akryl förra året, men ska bli skönare med gelé! Hade tänkt mig som bilden👇
 
Sedan blir det att ladda upp för skolan måndag, tisdag! Ska bli kul att komma tillbaks, skönt med. tillbaks till rutinerna😅 Vill vara duktig nu detta året, har redan gjort ett engelska arbete. he he.. Satt och översatte en broshyr från svenska till engelska till några föräldrar. Så skickade allt till min mail så jag kan skicka det till min lärare..😇
Meeeen nu ska jag strax sova, wash away smink oså. Byeee🙌
Innan jag träffade sanna i tisdess👇🙏
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0