Mysiga dagarđŸ’«

Tjenixen°
Haft en riktigt mysig helg. I fredags kom sackarias hit och frammÄt Ätta-tiden sÄ Äkte vi till Tylösand, vandrade runt pÄ klipprona hand i hand tills vi hittade en mysig klippa att sitta pÄ och studera solnedgÄngen. Riktigt mysigt. Sedan tog vi oss hemmÄt. Kollade pÄ film och bara myste till det. 
PĂ„ lördagen kom Sackarias förĂ€ldrar hit pĂ„ midddag. (- Vi var Ă€ven pĂ„ en halmia-match i ösregnet med linnea innan kvĂ€llen.) Vi alla tyckte det var dags att dra ihop vĂ„ra bĂ„da familjer och lĂ€ra kĂ€nna dom lite. Dom verkade ha super trevligt iallfall. Dom drog sig hemmĂ„t famĂ„t natten men min bae stannade Ă€nnu en natt, hihi. Idag sĂ„ har vi varit ivĂ€g och spelat lite golf. Sacke tycker det Ă€r rĂ€tt kul med sĂ„ det va roligt att ha han med. Även fast jag blir rÀÀÀÀÀtt sĂ„ tjurig nĂ€r det gĂ„r dĂ„ligt hoppas jag han hade det bra Ă€ndĂ„! Han tog tĂ„get hem efter golfen, sen Ă„t jag. Övningskörde och sedan Ă„kte jag till Linnea. Vi tog en tur ut till grötvik och myste vid vattnet och bĂ„tarna och bara pratade pĂ„. Älskade kvĂ€llar. Synd bara att jag jobbar sĂ„ tidigt!
 
Ligger hemma i sÀngen nu, ska alldeles strax sova!
Godnatt alla finađŸ’«
 
 



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0