Jag vill kyssas under täcket. Helst uppe på ett tak, så att stjärnorna kan se oss

HalliHallå. 
Har varit i Helsingborg idag och kollat när Linnéa spelat i Eskilcupen. Det blev guld för dom i A-slutspel. GrattisGrattis til dom! Avled av värmen, det var så sjuukt varmt. Här hemma i Halmstad har det tydligen regnat. Jag spenderade kvällen med farmor, farfar och mitt lilla söta brorsbarn Nova som vi passade. Hon var hemma hos oss ett tag med, sen hoppade jag in i duschen och nu sitter jag här. Kollar klart på filmen Beautiful Creatures som jag, moa & jacob började kolla på igår!
Påtal om dom två, så sov dom här hos mig igår, dom kom båda från Falkenberg vid 9-tiden och sedan tog vi en sväng till Maxi, köpte engånggrill och lite gottigott och satte oss ute och grillade, lyssnade på musik och bara pratade. Hur mysigt som helst!! 
 
Ska snart gå och lägga mig faktiskt. Hoppas att jag mår bättre imorgon, eftersom jag inte var på jobbet i fredags pga feber och så sjukt ont i halsen och en hemsk huvudvärk. Jag har tyvärr haft kvar den hemska huvudvärken och en riktigt retlig hosta och hes röst hela helgen, men somsagt så hoppas jag det blir bättre. Får leva på tabletter tills dess. 
Godnatt fina ni.
- Emma 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0