Inför första skoldagen

Godkväll'
Har precis satt mig ner i sängen, och försökt fixa allt inför första skoldagen imorgon. Har dock lite smått panik för kunde inte hitta vad jag skulle ha på mig. Mina jeans som det förmodligen blir kunde jag inte prova ihop med någon tröja nu ikväll för dom är fortfarande blöta efter tvätten.. Men det får jag lösa imorgon, tyvärr. (- det känns dock lite tryggare att jag redan gått ett år och inte är helt ny, men fortfarande panik inför kläderna, hehe) Annars har jag duchat, tagit ansiktsmask, lagt ihop sakern inför morgon dagen som tillexempel - penorna, blocket & datorfodralet. Sedan har jag börjat 'packa' lite smått, med underkläder ochsåvidare för ska stanna i Falkenberg imorgon med sacke, jag sover även där så behöver lite extra kläder, och smink. Men resten får jag ta innan avfärd imorgon!
 
Annnars idag har jag varit på skolan även idag, min SYV ville att jag skulle komma för att reda ut mitt I-val som jag valt bort innan sommaren, men ville ha tillbaks nu till skolstart. Så var där och skrev under någon blankett som skulle till rektorn och lite så! Mötte upp sacke på vägen så han var med mig, så underhöll han och hans kompisar mig innan tåget gick hemmåt halv tre. Sedan träffade jag mandy, vi spenderade lite tid ihop hemma hos mig och bara tog det lugnt och pratade. Hon drog sig hemmåt vid fem, sedan åt jag, lämnade cykeln hos farfar pågrundav punktering.. Sedan har jag och pappa haft lite filmmys! - vilket var trevligt. Spenderar ju inte så mycket tid med föräldrarna nu mera tyvärr! Vi hade en paus under idol, då även mamma kom in! Det var extra spännande att titta ikväll då det var i Göteborg där jag medverkade! Sedan var det tillbaks till filmen och efter den så hände ovanstående! Så det har alltså varit en lugn dag och jag känner att jag hunnit med mycket faktiskt! 
Så nu blir det Paradise Hotel och sedan läggdags!
NattiNatti
Senaste på instagram, hehe
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0