Att jag litar på dig, betyder inte att du får ljuga.

Tjingeling.
Idag var det sista arbetsdagen för mig, fick sluta vid halv ett för att det var fredag och dom tyckte vi varit så duktiga sååå, det va jäkligt gött. Vi fick varsitt Sf-presentkort jag och sebastian, det va en stor surprise. Liksom förvånad att vi får nått liksom! Men det va jätte snällt och mysigt. Skönt att sluta nu, men ändå lite tråk typ. Kommit in i deras rutiner och träffat nya, otroligt härliga personer, men nu är det snart skola. Ska bli skönt att komma tillbaks.
 
Right now sitter jag hemma, på golvet. Diggar lite musik och väntar på klartecken så jag kan ta och köra hem till Linnéa. Blir lite pizza-night där med massa folk. Sedan ikväll vet jag icke vad som väntar. Har tänkt att vara ute tills jag däckar iallfall, bara för att jag kan. (-dock är det ju helg i vilket fall men whatevs hahah..) Men ska upp imorgon vid halv 9/9, för ska iväg till Danmark ju. Ska bli riktigt mysigt faktiskt. Vet inte om jag sa det, men vi ska till Bakken, en nöjespark med åkattraktioner osv. Som ett liseberg på Danmarks vis. Har varit där förut ett par gånger när jag var yngre, ska bli kul att komma tillbaks dit med! Detta ligger i Köpenhamn, eller strax utanför. Vi tar tåget till helsingborg, färjan över till helsingör och sedan tåget som går direkt te bakken. 
See ya😚
Bästavännen bjöd på fika för att fira ledighet! - dock jag på bilden haha
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0